Εγγύηση & Επιστροφές

Όροι εγγύησης

Η εγγύηση ισχύει από την αρχική ημερομηνία αγοράς του προϊόντος και εφόσον έχει αγοραστεί από το Epipleon. Για λόγους εξακρίβωσης της ημερομηνίας αγοράς, είναι απαραίτητο να κρατήσετε την απόδειξη αγοράς, αφού αποτελεί τη μοναδική απόδειξη της ημερομηνίας που αγοράστηκε. Σε κάθε περίπτωση, θεωρείται πως ο έλεγχος για τυχόν φθορές πραγματοποιείται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Σε περίπτωση που αναφερθεί πρόβλημα ή φθορά εντός των 14 ημερών, είναι απαραίτητο ο καταναλωτής να έχει στην διάθεσή του φωτογραφίες από τα προϊόντα πριν ανοιχτούν οι συσκευασίες τους, για να διαπιστωθεί εάν αυτές έχουν προκληθεί από την μεταφορική εταιρεία.

Κατ’ εξαίρεση, τα εκθεσιακά προϊόντα, ως προϊόντα μεταχειρισμένα, δεν καλύπτονται από εγγύηση.

Η εγγύηση των προϊόντων δεν περιλαμβάνει την αποστολή τεχνικών της εταιρείας, καθώς και τη μεταφορά προς αντικατάσταση του προϊόντος από και προς τον χώρο του πελάτη. Οι  υπηρεσίες χρεώνονται ξεχωριστά και δεν αποτελούν τμήμα της εγγύησης. Η εγγύηση αφορά το προϊόν και όχι τη μεταφορά του. Σε καμία περίπτωση δεν επιστρέφεται το χρηματικό ποσό της αγοράς του προϊόντος.

Εργοστασιακό Πρόβλημα κατά την άφιξη

Πραγματοποιούμε όλους τους απαραίτητους ποιοτικούς ελέγχους πριν την αποστολή κάθε παραγγελίας. Ως εκ τούτου προϊόντα στα οποία εντοπίζεται εργοστασιακό πρόβλημα κατά την άφιξη, ενεργούμε για την επίλυση του προβλήματος και αντικαθιστούμε τα προβληματικά εκ του εργοστασίου τμήματα ή ακόμη και ολόκληρο το προϊόν.

Ελαττωματικά προϊόντα

Εάν τα προϊόντα που αγοράσατε αποδειχτούν ελαττωματικά κατά τη διάρκεια της εγγύησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα ολοκληρώσει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την ορθή επισκευή των προβληματικών εκ του εργοστασίου τμημάτων ή αντικατάσταση ολόκληρου του προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση την απόφαση για το αν θα επισκευαστεί το προβληματικό τμήμα του προϊόντος ή αν θα αντικατασταθεί ολόκληρο το προϊόν εντός εγγύησης την λαμβάνει ο κατασκευαστής. Σε οποιαδήποτε περίπτωση η εγγύηση δεν συμπεριλαμβάνει έξοδα μεταφοράς.

Χρόνος Εγγύησης προϊόντων Οικιακού Εξοπλισμού

Τα Σαλόνια και οι Καναπέδες που προορίζονται για οικιακή χρήση συνοδεύονται με γραπτή εγγύηση 7 ετών για το σκελετό (ξύλα, ιμάντες & πόδια) και 2 έτη για τα αφρώδη μέρη των μαξιλαριών καθίσματος & πλάτης (εξαιρούνται τα προϊόντα που δεν έχουν σήμανση εγγύησης στην ιστοσελίδα).

Χρόνος Εγγύησης προϊόντων Επαγγελματικού Εξοπλισμού

Τα Σαλόνια και οι Καναπέδες που προορίζονται για επαγγελματική χρήση συνοδεύονται με γραπτή εγγύηση 5 ετών για το σκελετό (ξύλα, ιμάντες & πόδια) και 2 έτη για τα αφρώδη μέρη των μαξιλαριών καθίσματος & πλάτης.

Εξαιρέσεις στις Εγγυήσεις Σαλονιών

Η εγγύηση που καλύπτει τα σαλόνια, εξαιρεί:

  • Τα υφάσματα.
  • Σπασίματα μπράτσων και πλάτης, από ανορθόδοξη χρήση (π.χ. να ανέβουμε στο μπράτσο ή στην πλάτη του καναπέ για να αλλάξουμε μια λάμπα).
  • Μηχανισμούς πλάτης και μπράτσων που ανοίγουν προς τα πίσω, αριστερά ή δεξιά και μηχανισμούς στα προσκέφαλα, από ανορθόδοξη χρήση (π.χ. να ανέβουμε ή να καθίσουμε στην πλάτη ή στα μπράτσα του καναπέ). 

Γενικά δικαιώματα

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την εμπορική εγγύηση, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης (άρθρο 5 Ν. 2251/1994 και άρθρα 534 επ. ΑΚ). Τα δικαιώματα του καταναλωτή από το νόμο είναι σωρευτικά προς τα δικαιώματα που του παρέχει η εγγύηση.

Αν χρειαστείτε τις υπηρεσίες μας μπορείτε να καλέσετε στο 210-2400-863 για να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης της εταιρείας.

Ακύρωση παραγγελίας

i) Ως προς την ακύρωση παραγγελίας, είτε εξ αποστάσεως είτε εντός του καταστήματος, εξατομικευμένου προϊόντος (προδιαγραφές στα μέτρα σας). Αν αγοράσετε εξατομικευμένα προϊόντα σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας (τεχνικές προδιαγραφές διαστάσεων, προδιαγραφές φοράς γωνιακού καναπέ, χρώματος κλπ.) δεν διατηρείτε δικαίωμα ακύρωσης της αγοράς εκτός αν είναι ελαττωματικά και σε αποκλειστική προθεσμία 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων, σύμφωνα και με τα όσα ορίζει το άρθρο  3ιβ περ. γ’  του Ν. 2251/1994.

ii) Ως προς την ακύρωση παραγγελίας, εντός του καταστήματος (προδιαγραφές εργοστασίου) ετοιμοπαράδοτου προϊόντος. Ετοιμοπαράδοτα προϊόντα είναι αυτά που βρίσκονται στους χώρους του καταστήματος κατά τη διάρκεια της παραγγελίας, κατασκευασμένα με προδιαγραφές εργοστασίου, σε συγκεκριμένες διαστάσεις, χρώματα & υφάσματα, καθώς και το υπάρχον ετοιμοπαράδοτο απόθεμα αυτών. Αν αγοράσατε ετοιμοπαράδοτα προϊόντα κατά τα παραπάνω, σύμφωνα με την εθνική και ενωσιακή νομοθεσία, δεν διατηρείτε δικαίωμα ακύρωσης της αγοράς εκτός αν είναι ελαττωματικά και σε αποκλειστική προθεσμία 14 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων.

iii) Ως προς την ακύρωση εξ αποστάσεως παραγγελίας (τηλεφωνικά ή μέσω email) για ετοιμοπαράδοτο προϊόν. Αν αγοράσετε ετοιμοπαράδοτα προϊόντα εξ αποστάσεως (τηλεφωνικά ή μέσω email), σύμφωνα με το αρθ. 3ε ν. 2251/1994, έχετε το δικαίωμα ακύρωσης της αγοράς σας για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς καμία δικαιολογία. Η περίοδος υπαναχώρησης λήγει 14 ημέρες μετά την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων. Ωστόσο, αν η λήξη της περιόδου υπαναχώρησης συμπίπτει με αργία, η προθεσμία παρατείνεται μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Το δικαίωμα ασκείται με την αποστολή e-mail στην εταιρεία μας (αρθ. 3ζ ν. 2251/1994). Αν δεν είστε σίγουροι σχετικά με το τι ισχύει στην περίπτωσή σας, μπορείτε επίσης να συμβουλευτείτε το εργαλείο της Ε.Ε. για τα δικαιώματα καταναλωτών  που θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τα δικαιώματά σας όταν κάνετε αγορές στην ΕΕ

Πολιτική επιστροφών

Τα προϊόντα που παραλαμβάνει ο πελάτης πρέπει να πληρούν τα συμφωνηθέντα χαρακτηριστικά και να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες του. Αν τα προϊόντα δεν είναι αυτά που προκύπτουν από την έγγραφη παραγγελία σας, αυτοπρόσωπη ή ηλεκτρονικά μέσω e-mail, π.χ. έχουν λάθος χρώμα ή μέγεθος, δικαιούστε δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση και, όπου αυτό δεν είναι δυνατόν, επιστροφή χρημάτων.

i) Εάν ο πελάτης αγοράσει ετοιμοπαράδοτα προϊόντα εξ αποστάσεως (τηλεφωνικά ή μέσω email), έχει το δικαίωμα ακύρωσης και επιστροφής των χρημάτων του εντός 14 ημερών, για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς καμία δικαιολογία. Η περίοδος υπαναχώρησης λήγει 14 ημέρες μετά την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων.  Ωστόσο, αν η λήξη της περιόδου υπαναχώρησης συμπίπτει με αργία, η προθεσμία παρατείνεται μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Σε περίπτωση υπαναχώρησης και προκειμένου να γεννηθεί το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων, ο καταναλωτής θα πρέπει εντός αποκλειστικής προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που ανακοίνωσε την υπαναχώρηση από τη σύμβαση,  να επιστρέψει το εμπόρευμα με δικά του έξοδα. Η προθεσμία τηρείται εάν ο καταναλωτής στείλει πίσω τα προϊόντα πριν την εκπνοή της προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών (αρθ. 3ι παρ. 1 ν. 2251/1994). Τα Έξοδα επιστροφής των προϊόντων βαρύνουν τον καταναλωτή (αρθ. 3ι παρ. 1 εδ. β’ ν. 2251/1994). Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων για ετοιμοπαράδοτα προϊόντα εξ αποστάσεως (τηλεφωνικά ή μέσω email) διαρκεί έως και 14 ημέρες από την περιέλευση στην εταιρεία μας της γνωστοποίησης υπαναχώρησης. Η ανωτέρω προθεσμία δύναται να επεκταθεί, για λόγους που αφορούν την επιστροφή των προϊόντων από τον καταναλωτή (αρθ. 3θ παρ. 3 ν. 2251/1994).

ii) Εάν ο πελάτης αγοράσει ετοιμοπαράδοτα προϊόντα κατά τα ανωτέρω εντός του καταστήματος (προδιαγραφές εργοστασίου) τα οποία είναι της απολύτου αρεσκείας και επιλογής του, δεν έχει δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας και επιστροφής χρημάτων, συμπεριλαμβανομένης και της προκαταβολής, εκτός αν τα προϊόντα διαπιστωθεί ότι έχουν κάποιο πραγματικό ελάττωμα που δεν ήταν εμφανές κατά την παράδοση και για το ελάττωμα ευθύνεται αποκλειστικά και μόνο η εταιρεία. Στις περιπτώσεις i) και ii) που αφορούν ετοιμοπαράδοτα προϊόντα και συγκεκριμένα αν διαπιστωθεί ότι τα προϊόντα έχουν κάποιο πραγματικό ελάττωμα που δεν ήταν εμφανές κατά την παράδοση και για το ελάττωμα ευθύνεται αποκλειστικά μόνο η εταιρεία, ο πελάτης μέσα σε αποκλειστική προθεσμία 14 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων οφείλει να ενημερώσει την εταιρεία και να επιλέξει:
α) την επιδιόρθωση του προϊόντος
β) την αντικατάσταση με άλλο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας πληρώνοντας τη διαφορά του προϊόντος μεγαλύτερης αξίας που επιλέγει.
γ) την ακύρωση της παραγγελίας και την επιστροφή των χρημάτων.
Εφόσον επιλεγεί η (γ) περίπτωση ισχύουν όσα προβλέπονται στους παρόντες όρους στην παράγραφο i) της εγγύησης επιστροφής χρημάτων. Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων για την (γ) περίπτωση της ως άνω παραγράφου διαρκεί έως και 14 ημέρες από την περιέλευση στην εταιρεία μας της γνωστοποίησης υπαναχώρησης. Η ανωτέρω προθεσμία δύναται να επεκταθεί, για λόγους που αφορούν την επιστροφή των προϊόντων από τον καταναλωτή. Τα χρήματα επιστρέφονται μόνο για το προϊόν και όχι για τις από εμάς παρασχεθείσες υπηρεσίες.

iii) Εάν ο πελάτης αγοράσει εξατομικευμένα προϊόντα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του (τεχνικές προδιαγραφές διαστάσεων, προδιαγραφές φοράς γωνιακού καναπέ, χρώματος κλπ.), τα οποία είναι της απολύτου αρεσκείας και επιλογής του, δεν έχει δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας και επιστροφής χρημάτων, συμπεριλαμβανομένης και της προκαταβολής, εκτός αν τα προϊόντα διαπιστωθεί ότι έχουν κάποιο πραγματικό ελάττωμα που δεν ήταν εμφανές κατά την παράδοση και για το ελάττωμα ευθύνεται αποκλειστικά μόνο η εταιρεία. Στην προκειμένη περίπτωση γίνεται επισκευή ή αντικατάσταση εντός εγγύησης. Οι διατάξεις για την υπαναχώρηση δεν εφαρμόζονται για παραγγελίες εξατομικευμένων και σύμφωνα με τις προδιαγραφές του πελάτη προϊόντων, βάσει του άρθρου 3ιβ περ. γ’  του Ν. 2251/1994, κατά συνέπεια δεν προβλέπεται εν προκειμένω ακύρωση της ως άνω παραγγελίας

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε εμπορεύματα λόγω αλλαγής γνώμης, θα χρειαστεί η απόδειξη σας, το έντυπο παραγγελίας σας, το e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα). Εναλλακτικά, στέλνετε το αίτημα σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας.  Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά, στο 210-2400-863. Το αίτημα επιστροφής τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία που μας δηλώνετε το αίτημα επιστροφής των εμπορευμάτων.

Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, με κλειστή συσκευασία. Είστε υπεύθυνοι για το κόστος επιστροφής των προϊόντων εκτός και αν το προϊόν εμπίπτει σε θέματα εγγύησης λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος. Σε περίπτωση που ανοίξετε τη συσκευασία του προϊόντος θα πρέπει να φροντίσετε την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων από τη στιγμή που παραδοθούν σε εσάς μέχρι τη στιγμή που θα μας τα παραδώσετε .

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.